____________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Діагностична
робота
Мовна тема
Будова слова
І варіант
1. Закінчення – це …
а)
змінювана частина слова;
б)
незмінювана частина слова.
2. Корінь виражає …
а)
закінчену думку;
б)
лексичне значення споріднених слів.
3. Префікс – … .
а)
стоїть після кореня;
б)
стоїть перед коренем;
в)
стоїть перед коренем і слугує для утворення нових слів.
4. Суфікс – … .
а)
стоїть після кореня;
б)
стоїть після кореня і служить для утворення нових слів;
в)
стоїть перед коренем.
5. Основа слова – це … .
а)
ціле слово;
б)
частина слова без закінчення;
в)
частина слова без префікса і суфікса.
6. Познач рядок, у якому всі слова мають
нульове закінчення.
а)
день, тітка, літо, відро, лижі;
б)
день, вітер, зима, комп’ютер, око;
в)
піч, ніч, дуб, граб, лис.
7. Вибери рядок, де записані лише спільнокореневі
слова.
а)
вода, водичка, підводний, надводний, водяничок;
б)
вода, підводна, водій, надводна;
в)
вода, водій, водити, заводити.
8. Познач рядок, у якому всі слова мають
префікси.
а)
мудрий, премудрий, прекрасний, приїхав;
б)
мудрий, красивий, їхав, приїхав;
в)
премудрий, прекрасний, приїхав, прийшов.
а)
лісок, синок, пеньок, дощик;
б)
лісок, праліс, син, дощ;
в)
ліс, лісок, праліс, лісочок.
10. Вибери рядок, у якому слова мають
лише корінь.
а)
рід, стіл, родина, тінь;
б)
рід, стіл, піч, тінь;
в)
рід, родина, родичі, прародичі.
11. Яка частина основи обов’язкова?
а)
префікс;
б)
суфікс;
в)
корінь.
12. У якому рядку записані
спільнокореневі слова до слова “зима”?
а)
зимовий, зимувати, перезимувати, зимонька, зимно;
б)
зима, взимку, зимі, зими, зимо;
в)
зима, взимку, зимо, перезимувати.
13. Добери і запиши три спільнокореневі слова до слова дід.
Розбери їх за будовою.
____________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________
14. Поділи слова на дві групи.
Мова, мови, мовний, промова, мові, мова.
Форма слова Спільнокореневі слова
___________
___________________
___________
___________________
___________ ___________________
15. Спиши речення, добираючи вдалі
слова.
У (пралісі/лісочку) росли старі крислаті
дуби.
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
У (хмарному/безхмарному) небі яскраво
світить сонечко.
________________________________________________________________________________________________________________________________________
Свою роботу я оцінюю так
____________________________________________
____________________________________________________________________
Оцінювання роботи вчителем_________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Діагностична робота
Мовна тема
Будова слова
ІІ варіант
1. Закінчення – це …
а)
незмінювана частина слова;
б)
змінювана частина слова.
2. Корінь виражає …
а)
лексичне значення споріднених слів;
б)
закінчену думку.
3. Префікс – … .
а)
стоїть перед коренем;
б)
стоїть після кореня;
в)
стоїть перед коренем і слугує для утворення нових слів.
4. Суфікс – … .
а)
стоїть перед коренем;
б)
стоїть після кореня;
в)
стоїть після кореня і служить для утворення нових слів.
5. Основа слова – це … .
а)
ціле слово;
б)
частина слова без префікса і суфікса;
в)
частина слова без закінчення.
6. Познач рядок, у якому всі слова мають
нульове закінчення.
а)
піч, ніч, дуб, граб, лис;
б)
день, тітка, літо, відро, лижі;
в) день,
вітер, зима, комп’ютер, око.
7. Вибери рядок, де записані лише спільнокореневі
слова.
а) вода,
підводна, водій, надводна;
б)
вода, водій, водити, заводити.;
в)
вода, водичка, підводний, надводний, водяничок.
8. Познач рядок, у якому всі слова мають
префікси.
а)
мудрий, премудрий, прекрасний, приїхав;
б)
премудрий, прекрасний, приїхав, прийшов;
в) мудрий,
красивий, їхав, приїхав.
а)
лісок, синок, пеньок, дощик;
б)
ліс, лісок, праліс, лісочок;
в)
лісок, праліс, син, дощ.
10. Вибери рядок, у якому слова мають
лише корінь.
а)
рід, стіл, родина, тінь;
б)
рід, родина, родичі, прародичі.
в)
рід, стіл, піч, тінь.
11. Яка частина основи обов’язкова?
а)
корінь;
б)
префікс;
в)
суфікс.
12. У якому рядку записані
спільнокореневі слова до слова “зима”?
а)
зима, взимку, зимі, зими, зимо;
б) зима,
взимку, зимо, перезимувати;
в)
зимовий, зимувати, перезимувати, зимонька, зимно.
13. Добери і запиши три спільнокореневі слова до слова ліс.
Розбери їх за будовою.
____________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________
14. Поділи слова на дві групи.
Хмара, хмарний, хмарі, хмара, безхмарний,
хмару.
Форма слова
Спільнокореневі слова
___________
___________________
___________
___________________
___________
___________________
15. Спиши речення, добираючи вдалі
слова.
Біля школи росте молодий (дубище/дубок).
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
У великому (будиночку/будинку) живе багато
людей.
________________________________________________________________________________________________________________________________________
Свою роботу я оцінюю так
____________________________________________
____________________________________________________________________
Оцінювання роботи вчителем_________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Коментарі
Дописати коментар