Математика 3 клас (діагностична робота №3)

 

Діагностична робота №3

І варіант

 

1. Запиши числа у вигляді розрядних доданків.

394 =

740 =

905 =

 

2. Порівняй.

374 ? 974             870 ? 780

315 ? 316             203 ? 230

 

3. Виконай обчислення.

300 + 60 + 3 =

837 – 800 – 30 – 7 =

563 + 1 =

818 – 1 =

550 + 28 : 7 =

515 + 269 × 0 =

 

4. Рівняння.

х : 6 = 70             270 : х = 90

 

5. Задача

   Розв’яжи задачу окремими діями. До першої дії запиши пояснення. Напиши повну відповідь.

   Одна вишивальниця за день вишиє 5 серветок, а інша –

3 серветки. Скільки серветок вони вишиють за 5 днів, якщо працюватимуть разом?                                                     

 

6. Виконай перетворення.

654 см = __ м __ дм __ см

520 см = __ м __ дм

308 см = __ м __ см

 

7. Запиши розв’язання задачі виразом і напиши повну відповідь.

 

 Самооцінювання

1. Під час діагностичної роботи мій настрій був:

       веселий;

       сумний;

       здивований.

 

2. Завдання були для мене:

       дуже легкі;

       легкі;

       важко відповісти;

       складні;

       дуже складні.

 

3. Мої враження від діагностичної роботи.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

4. У роботі я допустив/допустила ____ помилок.

 

5. Сьогодні я працював/працювала так:

Показав/

показала

значні успіхи

Продемонстрував/

продемонструвала

помітний прогрес

Досягав/досягала результату з допомогою вчителя

Потребував/

потребувала постійної уваги та допомоги вчителя

 

 

 

 



Оцінювання роботи вчителем

Характеристика результатів навчання

 

 

 

 

МАО 1

   Застосовує математику для розв’язання життєвих ситуацій

 

 

 

 

МАО 2

   Розв’язує задачі з використанням різних стратегій

 

 

 

 

МАО 3

   Аналізує дані, процес та результат розвязання навчальних і практичних задач, критично їх оцінює

 

 

 

 

МАО 4.1

   Класифікує, порівнює, узагальнює об’єкти

 

 

 

 

МАО 4.2

   Встановлює кількість об’єктів, позначає результат лічби числом, порівнює числа

 

 

 

 

МАО 4.3

   Здійснює обчислення усно та письмово

 

 

 

 

МАО 4.7

  Вимірює величини

 

 

 

 

Допущено _____

Помилки:

       в обчисленнях;

       у нерівностях;

       у рівняннях;

       у розв’язанні задачі;

       у формулюванні пояснення;

       у перетвореннях;

       у виразі до задачі;

       у написанні відповіді до задачі.

Рекомендації __________________________________________________________________________________________________________



Діагностична робота №3

ІІ варіант

 

1. Запиши числа у вигляді розрядних доданків.

576 =

390 =

706 =

 

2. Порівняй.

275 ? 575             430 ? 340

316 ? 315             805 ? 850

 

3. Виконай обчислення.

500 + 40 + 4 =

745 – 700 – 40 – 5 =

566 + 1 =

814 – 1 =

210 + 21 : 7 =

717 + 214 × 0 =

 

4. Рівняння.

х : 7 = 80             450 : х = 90       

 

5. Задача

   Розв’яжи задачу окремими діями. До першої дії запиши пояснення. Напиши повну відповідь.

   Один майстер за годину виготовить 4 деталі, а інший –

3 деталі. Скільки деталей вони виготовлять за 7 годин, якщо працюватимуть разом.              

 

6. Виконай перетворення.

327 см = __ м __ дм __ см

760 см = __ м __ дм

509 см = __ м __ см

 

7. Запиши розв’язання задачі виразом і напиши повну відповідь.


Самооцінювання

1. Під час діагностичної роботи мій настрій був:

       веселий;

       сумний;

       здивований.

 

2. Завдання були для мене:

       дуже легкі;

       легкі;

       важко відповісти;

       складні;

       дуже складні.

 

3. Мої враження від діагностичної роботи.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

4. У роботі я допустив/допустила ____ помилок.

 

5. Сьогодні я працював/працювала так:

Показав/

показала

значні успіхи

Продемонстрував/

продемонструвала

помітний прогрес

Досягав/досягала результату з допомогою вчителя

Потребував/

потребувала постійної уваги та допомоги вчителя

 

 

 

 



Оцінювання роботи вчителем

Характеристика результатів навчання

 

 

 

 

МАО 1

   Застосовує математику для розв’язання життєвих ситуацій

 

 

 

 

МАО 2

   Розв’язує задачі з використанням різних стратегій

 

 

 

 

МАО 3

   Аналізує дані, процес та результат розв’язання навчальних і практичних задач, критично їх оцінює

 

 

 

 

МАО 4.1

   Класифікує, порівнює, узагальнює об’єкти

 

 

 

 

МАО 4.2

   Встановлює кількість об’єктів, позначає результат лічби числом, порівнює числа

 

 

 

 

МАО 4.3

   Здійснює обчислення усно та письмово

 

 

 

 

МАО 4.7

  Вимірює величини

 

 

 

 

Допущено _____

Помилки:

       в обчисленнях;

       у нерівностях;

       у рівняннях;

       у розв’язанні задачі;

       у формулюванні пояснення;

       у перетвореннях;

       у виразі до задачі;

       у написанні відповіді до задачі.

Рекомендації __________________________________________________________________________________________________________

Коментарі