Діагностична
робота №3
І варіант
1. Запиши числа
у вигляді розрядних доданків.
394 =
740 =
905 =
2. Порівняй.
374 ? 974
870 ? 780
315 ? 316
203 ? 230
3. Виконай
обчислення.
300 + 60 + 3 =
837 – 800 – 30 – 7 =
563 + 1 =
818 – 1 =
550 + 28 : 7 =
515 + 269 ×
0 =
4. Рівняння.
х : 6 = 70 270 : х = 90
5. Задача
Розв’яжи
задачу окремими діями. До першої дії запиши пояснення. Напиши повну відповідь.
Одна вишивальниця за день вишиє 5
серветок, а інша –
3 серветки. Скільки серветок вони вишиють за 5 днів,
якщо працюватимуть разом?
6. Виконай
перетворення.
654 см = __ м __ дм __ см
520 см = __ м __ дм
308 см = __ м __ см
7. Запиши
розв’язання задачі виразом і напиши повну відповідь.
1. Під час діагностичної роботи мій
настрій був:
веселий;
сумний;
здивований.
2. Завдання були
для мене:
дуже легкі;
легкі;
важко
відповісти;
складні;
дуже складні.
3. Мої враження
від діагностичної роботи.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4. У роботі я
допустив/допустила ____ помилок.
5. Сьогодні я
працював/працювала так:
|
Показав/ показала значні успіхи |
Продемонстрував/ продемонструвала помітний прогрес |
Досягав/досягала результату з допомогою
вчителя |
Потребував/ потребувала постійної уваги та
допомоги вчителя |
|
|
|
|
|
Оцінювання роботи
вчителем
|
Характеристика
результатів навчання |
|
|
|
|
|
|
МАО 1 |
Застосовує математику для розв’язання життєвих ситуацій |
|
|
|
|
|
МАО
2 |
Розв’язує
задачі з використанням різних стратегій |
|
|
|
|
|
МАО 3 |
Аналізує дані, процес
та результат розв’язання навчальних і практичних задач, критично
їх оцінює |
|
|
|
|
|
МАО 4.1 |
Класифікує, порівнює, узагальнює об’єкти |
|
|
|
|
|
МАО 4.2 |
Встановлює кількість об’єктів, позначає
результат лічби числом, порівнює числа |
|
|
|
|
|
МАО 4.3 |
Здійснює обчислення усно та письмово |
|
|
|
|
|
МАО 4.7 |
Вимірює
величини |
|
|
|
|
Допущено _____
Помилки:
в
обчисленнях;
у
нерівностях;
у
рівняннях;
у
розв’язанні задачі;
у
формулюванні пояснення;
у
перетвореннях;
у
виразі до задачі;
у
написанні відповіді до задачі.
Рекомендації
__________________________________________________________________________________________________________
Діагностична
робота №3
ІІ варіант
1. Запиши числа
у вигляді розрядних доданків.
576 =
390 =
706 =
2. Порівняй.
275 ? 575
430 ? 340
316 ? 315
805 ? 850
3. Виконай
обчислення.
500 + 40 + 4 =
745 – 700 – 40 – 5 =
566 + 1 =
814 – 1 =
210 + 21 : 7 =
717 + 214 ×
0 =
4. Рівняння.
х : 7 = 80 450 : х = 90
5. Задача
Розв’яжи
задачу окремими діями. До першої дії запиши пояснення. Напиши повну відповідь.
Один
майстер за годину виготовить 4 деталі, а інший –
3 деталі. Скільки деталей вони виготовлять за 7 годин, якщо працюватимуть разом.
6. Виконай
перетворення.
327 см = __ м __ дм __ см
760 см = __ м __ дм
509 см = __ м __ см
7. Запиши розв’язання
задачі виразом і напиши повну відповідь.
Самооцінювання
1. Під час діагностичної роботи мій
настрій був:
веселий;
сумний;
здивований.
2. Завдання були
для мене:
дуже легкі;
легкі;
важко
відповісти;
складні;
дуже складні.
3. Мої враження
від діагностичної роботи.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4. У роботі я
допустив/допустила ____ помилок.
5. Сьогодні я
працював/працювала так:
|
Показав/ показала значні успіхи |
Продемонстрував/ продемонструвала помітний прогрес |
Досягав/досягала результату з
допомогою вчителя |
Потребував/ потребувала постійної уваги та
допомоги вчителя |
|
|
|
|
|
Оцінювання роботи
вчителем
|
Характеристика
результатів навчання |
|
|
|
|
|
|
МАО 1 |
Застосовує математику для розв’язання життєвих ситуацій |
|
|
|
|
|
МАО
2 |
Розв’язує
задачі з використанням різних стратегій |
|
|
|
|
|
МАО 3 |
Аналізує дані, процес
та результат розв’язання навчальних і практичних задач, критично
їх оцінює |
|
|
|
|
|
МАО 4.1 |
Класифікує, порівнює, узагальнює об’єкти |
|
|
|
|
|
МАО 4.2 |
Встановлює кількість об’єктів, позначає
результат лічби числом, порівнює числа |
|
|
|
|
|
МАО 4.3 |
Здійснює обчислення усно та письмово |
|
|
|
|
|
МАО 4.7 |
Вимірює
величини |
|
|
|
|
Допущено _____
Помилки:
в
обчисленнях;
у
нерівностях;
у
рівняннях;
у
розв’язанні задачі;
у
формулюванні пояснення;
у
перетвореннях;
у
виразі до задачі;
у
написанні відповіді до задачі.
Коментарі
Дописати коментар