____________________________________________________________________________________________________________________________
Діагностична
робота
Нежива природа
І варіант
1. Тіла неживої природи перебувають у …
а)
рідкому стані;
б)
твердому і рідкому станах;
в)
твердому, рідкому, газоподібному станах.
2. Нафта, олія, молоко перебувають у …
а)
твердому стані;
б)
газоподібному стані;
в)
рідкому стані.
3. Крейда, пісок, кам’яне вугілля
перебувають у …
а)
твердому стані;
б)
рідкому стані;
в)
газоподібному стані.
4. Кисень, азот, вуглекислий газ
перебувають у …
а)
газоподібному стані;
б)
твердому стані;
в)
рідкому стані.
5. Вода - …
прозора;
непрозора;
без
запаху;
має
запах;
кольорова;
безбарвна;
без
смаку;
має
смак;
розчиняє
речовини;
не розчиняє
речовини.
______________________________________________________________________________________________________
6. Запиши, що
виготовляють з деревини.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Опиши колообіг води в природі або
створи інтелект-карту.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самооцінювання
1. Під час діагностичної роботи мій
настрій був:
веселий;
сумний;
здивований.
2. Завдання були
для мене:
дуже легкі;
легкі;
важко
відповісти;
складні;
дуже складні.
3. Мої враження
від діагностичної роботи.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оцінювання
роботи вчителем
Результат діагностичної роботи
|
Значні успіхи |
Помітний прогрес |
Досягає результату з допомогою вчителя |
Потребує постійної уваги та допомоги вчителя |
|
|
|
|
|
Помилки
__________________________________________
|
|
Характеристика результатів
навчання |
Сформовано |
|
ПРО 1 |
Спостерігає за навколишнім світом, експериментує, моделює. |
|
|
ПРО 2 |
Розуміє,
аналізує, узагальнює, інформацією природничого змісту. |
|
|
ПРО 3 |
Розуміє взаємозв’язки між
об’єктами та явищами природи. |
|
|
ПРО 4 |
Розв’язує проблемні
завдання та ситуації природничого характеру. |
|
Рекомендації
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________
Діагностична
робота
Нежива природа
ІІ варіант
1. Тіла неживої природи перебувають у …
а)
твердому, рідкому, газоподібному станах;
б)
рідкому стані;
в)
твердому і рідкому станах.
2. Нафта, олія, молоко перебувають у …
а)
твердому стані;
б)
рідкому стані;
в)
газоподібному стані.
3. Крейда, пісок, кам’яне вугілля
перебувають у …
а)
газоподібному стані;
б)
твердому стані;
в)
рідкому стані.
4. Кисень, азот, вуглекислий газ
перебувають у …
а)
твердому стані;
б)
рідкому стані;
в)
газоподібному стані.
5. повітря - …
прозоре;
непрозоре;
без
запаху;
має
запах;
кольорове;
безбарвне;
без
смаку;
має
смак;
пружне;
не є пружне.
6. Запиши, що
виготовляють з металу.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Опиши колообіг води в природі або
створи інтелект-карту.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
1. Під час діагностичної роботи мій
настрій був:
веселий;
сумний;
здивований.
2. Завдання були
для мене:
дуже легкі;
легкі;
важко
відповісти;
складні;
дуже складні.
3. Мої враження
від діагностичної роботи.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оцінювання
роботи вчителем
Результат діагностичної роботи
|
Значні успіхи |
Помітний прогрес |
Досягає результату з допомогою вчителя |
Потребує постійної уваги та допомоги вчителя |
|
|
|
|
|
Помилки
__________________________________________
|
|
Характеристика результатів
навчання |
Сформовано |
|
ПРО 1 |
Спостерігає за навколишнім світом, експериментує, моделює. |
|
|
ПРО 2 |
Розуміє,
аналізує, узагальнює, інформацією природничого змісту. |
|
|
ПРО 3 |
Розуміє взаємозв’язки між
об’єктами та явищами природи. |
|
|
ПРО 4 |
Розв’язує проблемні
завдання та ситуації природничого характеру. |
|
Рекомендації
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Коментарі
Дописати коментар