ЯДС 3 клас (діагностична робота №3)

 

____________________________________________________________________________________________________________________________

Діагностична робота

Нежива природа

І варіант

1. Тіла неживої природи перебувають у …

а) рідкому стані;

б) твердому і рідкому станах;

в) твердому, рідкому, газоподібному станах.

 

2. Нафта, олія, молоко перебувають у …

а) твердому стані;

б) газоподібному стані;

в) рідкому стані.

 

3. Крейда, пісок, кам’яне вугілля перебувають у …

а) твердому стані;

б) рідкому стані;

в) газоподібному стані.

 

4. Кисень, азот, вуглекислий газ перебувають у …

а) газоподібному стані;

б) твердому стані;

в) рідкому стані.

 

5. Вода - …

       прозора;

       непрозора;

       без запаху;

       має запах;

       кольорова;

       безбарвна;

       без смаку;

       має смак;

       розчиняє речовини;

       не розчиняє речовини.

______________________________________________________________________________________________________

 

6. Запиши, що виготовляють з деревини.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

7. Опиши колообіг води в природі або створи інтелект-карту.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Самооцінювання

 

1. Під час діагностичної роботи мій настрій був:

       веселий;

       сумний;

       здивований.

 

2. Завдання були для мене:

       дуже легкі;

       легкі;

       важко відповісти;

       складні;

       дуже складні.

 

3. Мої враження від діагностичної роботи.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оцінювання роботи вчителем

 

Результат  діагностичної роботи

Значні успіхи

Помітний прогрес

Досягає результату з допомогою вчителя

Потребує

постійної уваги та допомоги

вчителя

 

 

 

 

Помилки __________________________________________

 

 

Характеристика   

   результатів навчання

Сформовано

ПРО 1

   Спостерігає  за навколишнім світом, експериментує,  моделює.

 

ПРО 2

   Розуміє, аналізує, узагальнює, інформацією природничого змісту.

 

ПРО 3

   Розуміє взаємозвязки між обєктами та явищами природи.

 

ПРО 4

   Розвязує проблемні завдання та ситуації природничого характеру.

 

 

   Рекомендації

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


______________________________________________________________________________________________________________________________________________

Діагностична робота

Нежива природа

ІІ варіант

1. Тіла неживої природи перебувають у …

а) твердому, рідкому, газоподібному станах;

б) рідкому стані;

в) твердому і рідкому станах.

 

2. Нафта, олія, молоко перебувають у …

а) твердому стані;

б) рідкому стані;

в) газоподібному стані.

 

3. Крейда, пісок, кам’яне вугілля перебувають у …

а) газоподібному стані;

б) твердому стані;

в) рідкому стані.

 

4. Кисень, азот, вуглекислий газ перебувають у …

а) твердому стані;

б) рідкому стані;

в) газоподібному стані.

 

5. повітря - …

       прозоре;

       непрозоре;

       без запаху;

       має запах;

       кольорове;

       безбарвне;

       без смаку;

       має смак;

       пружне;

       не є пружне.

 

6. Запиши, що виготовляють з металу.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

7. Опиши колообіг води в природі або створи інтелект-карту.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 Самооцінювання

 

1. Під час діагностичної роботи мій настрій був:

       веселий;

       сумний;

       здивований.

 

2. Завдання були для мене:

       дуже легкі;

       легкі;

       важко відповісти;

       складні;

       дуже складні.

 

3. Мої враження від діагностичної роботи.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Оцінювання роботи вчителем

 

Результат  діагностичної роботи

Значні успіхи

Помітний прогрес

Досягає результату з допомогою вчителя

Потребує

постійної уваги та допомоги

вчителя

 

 

 

 

Помилки __________________________________________

 

 

Характеристика   

   результатів навчання

Сформовано

ПРО 1

   Спостерігає  за навколишнім світом, експериментує,  моделює.

 

ПРО 2

   Розуміє, аналізує, узагальнює, інформацією природничого змісту.

 

ПРО 3

   Розуміє взаємозвязки між обєктами та явищами природи.

 

ПРО 4

   Розвязує проблемні завдання та ситуації природничого характеру.

 

 

   Рекомендації

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Коментарі