Діагностична
робота №2
І варіант
1. Виконай
обчислення.
18 : 18 + 3 ×
(45 – 35) =
7 × 8 + 49 : 7 =
8 × 10 – (13 + 9) :
22 =
2. Задача
За 9
зошитів Миколка заплатив 54 гривні. Яка вартість
7 таких зошитів?
Запиши розв’язання задачі окремими діями.
До першої дії напиши пояснення. Напиши повну відповідь.
3. Рівняння
х : 4 = 9 72 : х = 8
4. Порівняй
3 × 10 ? 19 +
11 74 – 18 ? 40 : 10
5. Геометрична
задача
Довжина
прямокутника 8 м, а ширина становить
довжини. Знайти ширину прямокутника та
обчислити його периметр.
6. Додаткове завдання
Запиши розв’язання задачі виразом (2 завдання) і напиши повну
відповідь.
Самооцінювання
1. Мій настрій
під час виконання діагностичної роботи:
2. Завдання були для мене:
дуже
легкі;
легкі;
важко
відповісти;
складні;
дуже
складні.
3. Мої враження
від діагностичної роботи.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________
4. У роботі я
допустив/допустила ____ помилок.
5. Сьогодні я працював/працювала
так:
|
Показав/ показала значні успіхи |
Продемонстрував/ продемонструвала помітний прогрес |
Досягав/досягала результату з
допомогою вчителя |
Потребував/ потребувала постійної уваги та
допомоги вчителя |
|
|
|
|
|
Оцінювання роботи
вчителем
|
Характеристика
результатів навчання |
|
|
|
|
|
|
МАО 1 |
Застосовує
математику для розв’язання життєвих ситуацій |
|
|
|
|
|
МАО
2 |
Розв’язує
задачі з використанням різних стратегій |
|
|
|
|
|
МАО 3 |
Аналізує
дані, процес та
результат розв’язання навчальних і практичних задач, критично їх
оцінює |
|
|
|
|
|
МАО 4.1 |
Класифікує,
порівнює, узагальнює об’єкти |
|
|
|
|
|
МАО 4.2 |
Встановлює кількість об’єктів, позначає
результат лічби числом, порівнює числа |
|
|
|
|
|
МАО 4.3 |
Здійснює
обчислення усно та письмово |
|
|
|
|
Допущено _____
Помилки:
в
обчисленнях;
у
рівняннях;
у
нерівностях;
у
геометричній задачі;
у
розв’язанні задачі;
у
формулюванні пояснення;
у
виразі до задачі;
у
написанні відповіді до задачі.
Рекомендації
_______________________________________
ІІ варіант
1. Виконай
обчислення.
19 : 19 + 4 ×
(53 – 43) =
8 × 7 + 72 : 8 =
9 × 10 – (14 + 9) :
23 =
2. Задача
За 7
олівців Петрик заплатив 49 гривень. Яка вартість
9 таких олівців?
Запиши розв’язання
задачі окремими діями. До першої дії напиши пояснення. Напиши повну відповідь.
3. Рівняння
х : 6 = 7 63 : х = 7
4. Порівняй
10 × 3 ? 17 + 13 62 – 14 ? 50 : 10
5. Геометрична
задача
Довжина
прямокутника 8 м, а ширина становить
довжини. Знайти ширину прямокутника та
обчислити його периметр.
6. Додаткове завдання
Запиши розв’язання задачі
виразом (2 завдання) і напиши повну відповідь.
Самооцінювання
1. Мій настрій
під час виконання діагностичної роботи:
2. Завдання були
для мене:
дуже
легкі;
легкі;
важко
відповісти;
складні;
дуже
складні.
3. Мої враження
від діагностичної роботи.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________
4. У роботі я
допустив/допустила ____ помилок.
5. Сьогодні я працював/працювала
так:
|
Показав/ показала значні успіхи |
Продемонстрував/ продемонструвала помітний прогрес |
Досягав/досягала результату з
допомогою вчителя |
Потребував/ потребувала постійної уваги та
допомоги вчителя |
|
|
|
|
|
Оцінювання роботи
вчителем
|
Характеристика
результатів навчання |
|
|
|
|
|
|
МАО 1 |
Застосовує
математику для розв’язання життєвих ситуацій |
|
|
|
|
|
МАО
2 |
Розв’язує
задачі з використанням різних стратегій |
|
|
|
|
|
МАО 3 |
Аналізує
дані, процес та
результат розв’язання навчальних і практичних задач, критично їх
оцінює |
|
|
|
|
|
МАО 4.1 |
Класифікує,
порівнює, узагальнює об’єкти |
|
|
|
|
|
МАО 4.2 |
Встановлює кількість об’єктів, позначає
результат лічби числом, порівнює числа |
|
|
|
|
|
МАО 4.3 |
Здійснює
обчислення усно та письмово |
|
|
|
|
Допущено _____
Помилки:
в
обчисленнях;
у
рівняннях;
у
нерівностях;
у
геометричній задачі;
у
розв’язанні задачі;
у
формулюванні пояснення;
у
виразі до задачі;
у
написанні відповіді до задачі.
Рекомендації
_______________________________________
Коментарі
Дописати коментар