Математика 3 клас. Діагностична робота №2

 

Діагностична робота №2

І варіант

1. Виконай обчислення.

18 : 18 + 3 × (45 – 35) =

7 × 8 + 49 : 7 =

8 × 10 – (13 + 9) : 22 =

 

2.                                 Задача

   За 9 зошитів Миколка заплатив 54 гривні. Яка вартість

7 таких зошитів?

   Запиши розв’язання задачі окремими діями. До першої дії напиши пояснення. Напиши повну відповідь.

 

3. Рівняння

х : 4 = 9              72 : х = 8

 

4. Порівняй

3 × 10 ? 19 + 11            74 – 18 ? 40 : 10

 

5. Геометрична задача

   Довжина прямокутника 8 м, а ширина становить

   довжини. Знайти ширину прямокутника та обчислити його периметр.

 

6. Додаткове завдання

   Запиши розв’язання задачі виразом (2 завдання) і напиши повну відповідь.


Самооцінювання

 

1. Мій настрій під час виконання діагностичної роботи:



2. Завдання були для мене:

       дуже легкі;

       легкі;

       важко відповісти;

       складні;

       дуже складні.

 

3. Мої враження від діагностичної роботи.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________

4. У роботі я допустив/допустила ____ помилок.

 

5. Сьогодні я працював/працювала так:

Показав/

показала

значні успіхи

Продемонстрував/

продемонструвала

помітний прогрес

Досягав/досягала результату з допомогою вчителя

Потребував/

потребувала постійної уваги та допомоги вчителя

 

 

 

 

Оцінювання роботи вчителем

Характеристика результатів навчання

 

 

 

 

МАО 1

   Застосовує математику для розв’язання життєвих ситуацій

 

 

 

 

МАО 2

   Розв’язує задачі з використанням різних стратегій

 

 

 

 

МАО 3

   Аналізує дані, процес та результат розвязання навчальних і практичних задач, критично їх оцінює

 

 

 

 

МАО 4.1

   Класифікує, порівнює, узагальнює об’єкти

 

 

 

 

МАО 4.2

   Встановлює кількість об’єктів, позначає результат лічби числом, порівнює числа

 

 

 

 

МАО 4.3

   Здійснює обчислення усно та письмово

 

 

 

 

Допущено _____

Помилки:

       в обчисленнях;

       у рівняннях;

       у нерівностях;

       у геометричній задачі;

       у розв’язанні задачі;

       у формулюванні пояснення;

       у виразі до задачі;

       у написанні відповіді до задачі.

Рекомендації _______________________________________


ІІ варіант

1. Виконай обчислення.

19 : 19 + 4 × (53 – 43) =

8 × 7 + 72 : 8 =

9 × 10 – (14 + 9) : 23 =

 

2.                                 Задача

   За 7 олівців Петрик заплатив 49 гривень. Яка вартість

9 таких олівців?

    Запиши розв’язання задачі окремими діями. До першої дії напиши пояснення. Напиши повну відповідь.

 

3. Рівняння

х : 6 = 7              63 : х = 7

 

4. Порівняй

10 × 3 ? 17 + 13            62 – 14 ? 50 : 10

 

5. Геометрична задача

   Довжина прямокутника 8 м, а ширина становить

   довжини. Знайти ширину прямокутника та обчислити його периметр.

 

6. Додаткове завдання

Запиши розв’язання задачі виразом (2 завдання) і напиши повну відповідь.


Самооцінювання

 

1. Мій настрій під час виконання діагностичної роботи:


2. Завдання були для мене:

       дуже легкі;

       легкі;

       важко відповісти;

       складні;

       дуже складні.

 

3. Мої враження від діагностичної роботи.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________

4. У роботі я допустив/допустила ____ помилок.

 

5. Сьогодні я працював/працювала так:

Показав/

показала

значні успіхи

Продемонстрував/

продемонструвала

помітний прогрес

Досягав/досягала результату з допомогою вчителя

Потребував/

потребувала постійної уваги та допомоги вчителя

 

 

 

 

Оцінювання роботи вчителем

Характеристика результатів навчання

 

 

 

 

МАО 1

   Застосовує математику для розв’язання життєвих ситуацій

 

 

 

 

МАО 2

   Розв’язує задачі з використанням різних стратегій

 

 

 

 

МАО 3

   Аналізує дані, процес та результат розв’язання навчальних і практичних задач, критично їх оцінює

 

 

 

 

МАО 4.1

   Класифікує, порівнює, узагальнює об’єкти

 

 

 

 

МАО 4.2

   Встановлює кількість об’єктів, позначає результат лічби числом, порівнює числа

 

 

 

 

МАО 4.3

   Здійснює обчислення усно та письмово

 

 

 

 

Допущено _____

Помилки:

       в обчисленнях;

       у рівняннях;

       у нерівностях;

       у геометричній задачі;

       у розв’язанні задачі;

       у формулюванні пояснення;

       у виразі до задачі;

       у написанні відповіді до задачі.

Рекомендації _______________________________________


Коментарі