__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Діагностична робота №2
І варіант
1. Усе, що нас
оточує – це…
а) жива природа;
б) рукотворні об’єкти;
в) жива і нежива природа, рукотворні об’єкти.
2. Прочитай.
Заповни таблицю.
Сонце,
комахи, меблі, зошити, одяг, звірі, повітря, вода, риби, дерева, ґрунт,
будівлі.
|
Жива природа |
Нежива природа |
Рукотворні об’єкти |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Тіла природи бувають у …
а)
твердому і рідкому станах;
б) твердому
стані;
в)
твердому, рідкому, газоподібному станах.
4. Прочитай.
Заповни таблицю.
Вода у
склянці, кисень, сніг, лід, водяна пара, олія.
|
Твердий стан |
Рідкий стан |
Газоподібний стан |
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Яка речовина
може перебувати в природі у трьох станах?
а) ґрунт;
б) вода;
в) повітря.
6. Продовж
речення.
Досліджуючи
природу, людина ______________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Запиши, якими способами може бути
представлена інформація про природу.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самооцінювання
1. Мій настрій під час виконання діагностичної
роботи:
2. Завдання були для мене:
дуже
легкі;
легкі;
важко
відповісти;
складні;
дуже
складні.
3. Мої враження від діагностичної роботи.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оцінювання
роботи вчителем
Результат діагностичної роботи
|
Значні успіхи |
Помітний прогрес |
Досягає результату з допомогою вчителя |
Потребує постійної уваги та допомоги вчителя |
|
|
|
|
|
|
|
Характеристика результатів
навчання |
Сформовано |
|
ПРО 1 |
Спостерігає за навколишнім світом, експериментує, моделює. |
|
|
ПРО 2 |
Розуміє,
аналізує, узагальнює, інформацією природничого змісту. |
|
|
ПРО 3 |
Розуміє взаємозв’язки між
об’єктами та явищами природи. |
|
|
ПРО 4 |
Розв’язує проблемні
завдання та ситуації природничого характеру. |
|
Рекомендації
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Діагностична робота №2
ІІ варіант
1. Усе, що нас
оточує – це…
а) жива і нежива природа, рукотворні об’єкти;
б) жива природа;
в) рукотворні об’єкти.
2. Прочитай.
Заповни таблицю.
Місяць, птахи,
автомобілі, книги, взуття, рослини, каміння, вода, змії, водорості, ґрунт,
споруди.
|
Жива природа |
Нежива природа |
Рукотворні об’єкти |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Тіла природи бувають у …
а)
твердому і рідкому станах;
б)
твердому, рідкому, газоподібному станах;
в) твердому
стані.
4. Прочитай.
Заповни таблицю.
Ґрунт, сніжинка,
повітря, кисень, вода в склянці, чай.
|
Твердий стан |
Рідкий стан |
Газоподібний стан |
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Яка речовина
може перебувати в природі у трьох станах?
а) ґрунт;
б) повітря;
в) вода.
6. Продовж
речення.
Досліджуючи
природу, людина ______________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Запиши, якими способами може бути
представлена інформація про природу.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самооцінювання
1. Мій настрій під час виконання діагностичної
роботи:
2. Завдання були для мене:
дуже
легкі;
легкі;
важко
відповісти;
складні;
дуже
складні.
3. Мої враження від діагностичної роботи.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оцінювання
роботи вчителем
Результат діагностичної роботи
|
Значні успіхи |
Помітний прогрес |
Досягає результату з допомогою вчителя |
Потребує постійної уваги та допомоги вчителя |
|
|
|
|
|
|
|
Характеристика результатів
навчання |
Сформовано |
|
ПРО 1 |
Спостерігає за навколишнім світом, експериментує, моделює. |
|
|
ПРО 2 |
Розуміє,
аналізує, узагальнює, інформацією природничого змісту. |
|
|
ПРО 3 |
Розуміє взаємозв’язки між
об’єктами та явищами природи. |
|
|
ПРО 4 |
Розв’язує проблемні
завдання та ситуації природничого характеру. |
|
Рекомендації
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Коментарі
Дописати коментар