ЯДС №2 (3 клас)

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Діагностична робота №2

І варіант

1. Усе, що нас оточує – це…

а) жива природа;

б) рукотворні об’єкти;

в) жива і нежива природа, рукотворні об’єкти.

 

2. Прочитай. Заповни таблицю.

   Сонце, комахи, меблі, зошити, одяг, звірі, повітря, вода, риби, дерева, ґрунт, будівлі.

Жива природа

Нежива природа

Рукотворні об’єкти

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Тіла природи бувають у …

а) твердому і рідкому станах;

б) твердому стані;

в) твердому, рідкому, газоподібному станах.


4. Прочитай. Заповни таблицю.

   Вода у склянці, кисень, сніг, лід, водяна пара, олія.

Твердий стан

Рідкий стан

Газоподібний стан

 

 

 

 

 

 

 

5. Яка речовина може перебувати в природі у трьох станах?

а) ґрунт;

б) вода;

в) повітря.

 

6. Продовж речення.

   Досліджуючи природу, людина ______________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

7. Запиши, якими способами може бути представлена інформація про природу.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Самооцінювання

1. Мій настрій під час виконання діагностичної роботи:


2. Завдання були для мене:

       дуже легкі;

       легкі;

       важко відповісти;

       складні;

       дуже складні.

 

3. Мої враження від діагностичної роботи.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Оцінювання роботи вчителем

 

Результат  діагностичної роботи

Значні успіхи

Помітний прогрес

Досягає результату з допомогою вчителя

Потребує

постійної уваги та допомоги

вчителя

 

 

 

 

 

 

 

Характеристика   

   результатів навчання

Сформовано

ПРО 1

   Спостерігає  за навколишнім світом, експериментує,  моделює.

 

ПРО 2

   Розуміє, аналізує, узагальнює, інформацією природничого змісту.

 

ПРО 3

   Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи.

 

ПРО 4

   Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру.

 

 

   Рекомендації

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Діагностична робота №2

ІІ варіант

 

1. Усе, що нас оточує – це…

а) жива і нежива природа, рукотворні об’єкти;

б) жива природа;

в) рукотворні об’єкти.

 

2. Прочитай. Заповни таблицю.

   Місяць, птахи, автомобілі, книги, взуття, рослини, каміння, вода, змії, водорості, ґрунт, споруди.

Жива природа

Нежива природа

Рукотворні об’єкти

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Тіла природи бувають у …

а) твердому і рідкому станах;

б) твердому, рідкому, газоподібному станах;

в) твердому стані.


4. Прочитай. Заповни таблицю.

   Ґрунт, сніжинка, повітря, кисень, вода в склянці, чай.

Твердий стан

Рідкий стан

Газоподібний стан

 

 

 

 

 

 

 

5. Яка речовина може перебувати в природі у трьох станах?

а) ґрунт;

б) повітря;

в) вода.

 

6. Продовж речення.

   Досліджуючи природу, людина ______________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

7. Запиши, якими способами може бути представлена інформація про природу.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Самооцінювання

1. Мій настрій під час виконання діагностичної роботи:

2. Завдання були для мене:

       дуже легкі;

       легкі;

       важко відповісти;

       складні;

       дуже складні.

 

3. Мої враження від діагностичної роботи.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Оцінювання роботи вчителем

 

Результат  діагностичної роботи

Значні успіхи

Помітний прогрес

Досягає результату з допомогою вчителя

Потребує

постійної уваги та допомоги

вчителя

 

 

 

 

 

 

 

Характеристика   

   результатів навчання

Сформовано

ПРО 1

   Спостерігає  за навколишнім світом, експериментує,  моделює.

 

ПРО 2

   Розуміє, аналізує, узагальнює, інформацією природничого змісту.

 

ПРО 3

   Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи.

 

ПРО 4

   Розв’язує проблемні завдання та ситуації природничого характеру.

 

 

   Рекомендації

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



Коментарі