_______________________________________________________________________
Діагностична робота
Аудіювання
І варіант
1. Автор твору …
а) Василь Сухомлинський.
б) Григір Тютюнник.
в) Всеволод Нестайко.
2. Жанр твору …
а) поезія;
б) проза;
в) дума.
3. Назва твору …
а) ,,Що буде, як зупиниться час?”
б) ,,Вогник у вікні”.
в) ,,Пробачте, діти, я запізнився”
4. У якому
місяці відбулася подія?
а) У грудні.
б) У липні.
в) У січні.
5. Де діти гріли
руки?
а) Біля каміна.
б) Біля грубки.
в) Біля вогнища.
6. Хто з учнів
пішов в учительську?
а) Ніна.
б) Інна.
в) Ліна.
7. Що трапилося
з учителем?
а) Учитель поїхав у відрядження.
б) Учитель занедужав.
в) Учитель пішов на відкритий урок.
8. Як звати
учителя?
а) Ігор Петрович.
б) Петро Іванович.
в) Іван Петрович.
9. Коли учитель
зайшов, то діти …
а) завмерли від несподіванки.
б) зраділи;
в) голосно привіталися.
10. Чого нас
навчає автор у своєму творі?
На мою думку, автор навчає нас… ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
11. Чи потрібно
наслідувати поведінку дітей? Обґрунтуй свою відповідь.
Я вважаю, що …
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
12. Як би ти
вчинив/вчинила у цій ситуації. Поясни.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самооцінювання
1. Мій настрій
під час виконання діагностичної роботи:
2. Завдання були
для мене:
дуже
легкі;
легкі;
важко
відповісти;
складні;
дуже
складні.
3. Мої враження
від діагностичної роботи.
Оцінювання
роботи вчителем
Результат діагностичної роботи
|
Значні успіхи |
Помітний прогрес |
Досягає результату з допомогою вчителя |
Потребує постійної уваги та допомоги
вчителя |
|
|
|
|
|
|
|
Характеристика результатів
навчання |
Сформовано |
|||
|
МОВ1 |
Взаємодіє з іншими усно, сприймає і
використовує інформацію для досягнення
життєвих цілей у різних комунікативних ситуаціях. |
|
|
|
|
|
МОВ2 |
Сприймає, аналізує,
інтерпретує, критично оцінює інформацію в текстах різних видів, медіатекстах
та використовує її для збагачення свого досвіду. |
|
|
|
|
|
МОВ 3 |
Висловлює думки, почуття та ставлення, взаємодіє
з іншими письмово та в режимі реального часу, дотримується норм літературної
мови. |
|
|
|
|
Рекомендації
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
Діагностична робота
Аудіювання
ІІ варіант
1. Автор твору …
а) Григір Тютюнник.
б) Всеволод Нестайко.
в) Василь Сухомлинський.
2. Жанр твору …
а) проза;
б) поезія;
в) дума.
3. Назва твору …
а) ,,Вогник у вікні”.
б) ,,Що буде, як зупиниться час?”
в) ,,Пробачте, діти, я запізнився”
4. У якому
місяці відбулася подія?
а) У січні.
б) У грудні.
в) У липні.
5. Де діти гріли
руки?
а) Біля грубки.
б) Біля вогнища.
в) Біля каміна.
6. Хто з учнів
пішов в учительську?
а) Інна.
б) Ліна.
в) Ніна.
7. Що трапилося
з учителем?
а) Учитель поїхав у відрядження.
б) Учитель пішов на відкритий урок.
в) Учитель занедужав.
8. Як звати
учителя?
а) Іван Петрович.
б) Ігор Петрович.
в) Петро Іванович.
9. Коли учитель
зайшов, то діти …
а) зраділи;
б) голосно привіталися.
в) завмерли від несподіванки.
10. Чого нас
навчає автор у своєму творі?
На мою думку, автор навчає нас… ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
11. Чи потрібно
наслідувати поведінку дітей? Обґрунтуй свою відповідь.
Я вважаю, що …
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
12. Як би ти
вчинив/вчинила у цій ситуації. Поясни.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самооцінювання
1. Мій настрій
під час виконання діагностичної роботи:
2. Завдання були
для мене:
дуже
легкі;
легкі;
важко
відповісти;
складні;
дуже
складні.
3. Мої враження
від діагностичної роботи.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оцінювання
роботи вчителем
Результат діагностичної роботи
|
Значні успіхи |
Помітний прогрес |
Досягає результату з допомогою вчителя |
Потребує постійної уваги та допомоги
вчителя |
|
|
|
|
|
|
|
Характеристика результатів
навчання |
Сформовано |
|||
|
МОВ1 |
Взаємодіє з іншими усно, сприймає і
використовує інформацію для досягнення
життєвих цілей у різних комунікативних ситуаціях. |
|
|
|
|
|
МОВ2 |
Сприймає, аналізує,
інтерпретує, критично оцінює інформацію в текстах різних видів, медіатекстах
та використовує її для збагачення свого досвіду. |
|
|
|
|
|
МОВ 3 |
Висловлює думки, почуття та ставлення, взаємодіє
з іншими письмово та в режимі реального часу, дотримується норм літературної
мови. |
|
|
|
|
Рекомендації
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Коментарі
Дописати коментар