Аудіювання (3 клас)

 _______________________________________________________________________


Діагностична робота

Аудіювання

І варіант

1. Автор твору …

а) Василь Сухомлинський.

б) Григір Тютюнник.

в) Всеволод Нестайко.

 

2. Жанр твору …

а) поезія;

б) проза;

в) дума.

 

3. Назва твору …

а) ,,Що буде, як зупиниться час?

б) ,,Вогник у вікні”.

в) ,,Пробачте, діти, я запізнився

 

4. У якому місяці відбулася подія?

а) У грудні.

б) У липні.

в) У січні.

 

5. Де діти гріли руки?

а) Біля каміна.

б) Біля грубки.

в) Біля вогнища.

6. Хто з учнів пішов в учительську?

а) Ніна.

б) Інна.

в) Ліна.

 

7. Що трапилося з учителем?

а) Учитель поїхав у відрядження.

б) Учитель занедужав.

в) Учитель пішов на відкритий урок.

 

8. Як звати учителя?

а) Ігор Петрович.

б) Петро Іванович.

в) Іван Петрович.

 

9. Коли учитель зайшов, то діти …

а) завмерли від несподіванки.

б) зраділи;

в) голосно привіталися.

 

10. Чого нас навчає автор у своєму творі?

   На мою думку, автор навчає нас… ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

11. Чи потрібно наслідувати поведінку дітей? Обґрунтуй свою відповідь.

    Я вважаю, що …

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

12. Як би ти вчинив/вчинила у цій ситуації. Поясни.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Самооцінювання

1. Мій настрій під час виконання діагностичної роботи:



2. Завдання були для мене:

       дуже легкі;

       легкі;

       важко відповісти;

       складні;

       дуже складні.

3. Мої враження від діагностичної роботи.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оцінювання роботи вчителем

Результат  діагностичної роботи

Значні успіхи

Помітний прогрес

Досягає результату з допомогою вчителя

Потребує постійної уваги та допомоги вчителя

 

 

 

 

 

 

Характеристика   

   результатів навчання

Сформовано

МОВ1

   Взаємодіє з іншими усно, сприймає і використовує  інформацію для досягнення життєвих цілей у різних комунікативних ситуаціях.

 

 

 

 

МОВ2

   Сприймає, аналізує, інтерпретує, критично оцінює інформацію в текстах різних видів, медіатекстах та використовує її для збагачення свого досвіду.

 

 

 

 

МОВ 3

   Висловлює думки, почуття та ставлення, взаємодіє з іншими письмово та в режимі реального часу, дотримується норм літературної мови.

 

 

 

 

Рекомендації

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


_______________________________________________________________________

Діагностична робота

Аудіювання

ІІ варіант

1. Автор твору …

а) Григір Тютюнник.

б) Всеволод Нестайко.

в) Василь Сухомлинський.

 

2. Жанр твору …

а) проза;

б) поезія;

в) дума.

 

3. Назва твору …

а) ,,Вогник у вікні”.

б) ,,Що буде, як зупиниться час?

в) ,,Пробачте, діти, я запізнився

 

4. У якому місяці відбулася подія?

а) У січні.

б) У грудні.

в) У липні.

 

5. Де діти гріли руки?

а) Біля грубки.

б) Біля вогнища.

в) Біля каміна.

6. Хто з учнів пішов в учительську?

а) Інна.

б) Ліна.

в) Ніна.

 

7. Що трапилося з учителем?

а) Учитель поїхав у відрядження.

б) Учитель пішов на відкритий урок.

в) Учитель занедужав.

 

8. Як звати учителя?

а) Іван Петрович.

б) Ігор Петрович.

в) Петро Іванович.

 

9. Коли учитель зайшов, то діти …

а) зраділи;

б) голосно привіталися.

в) завмерли від несподіванки.

 

10. Чого нас навчає автор у своєму творі?

   На мою думку, автор навчає нас… ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

11. Чи потрібно наслідувати поведінку дітей? Обґрунтуй свою відповідь.

    Я вважаю, що …

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

12. Як би ти вчинив/вчинила у цій ситуації. Поясни.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Самооцінювання

1. Мій настрій під час виконання діагностичної роботи:

2. Завдання були для мене:

       дуже легкі;

       легкі;

       важко відповісти;

       складні;

       дуже складні.

3. Мої враження від діагностичної роботи.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оцінювання роботи вчителем

Результат  діагностичної роботи

Значні успіхи

Помітний прогрес

Досягає результату з допомогою вчителя

Потребує постійної уваги та допомоги вчителя

 

 

 

 

 

 

Характеристика   

   результатів навчання

Сформовано

МОВ1

   Взаємодіє з іншими усно, сприймає і використовує  інформацію для досягнення життєвих цілей у різних комунікативних ситуаціях.

 

 

 

 

МОВ2

   Сприймає, аналізує, інтерпретує, критично оцінює інформацію в текстах різних видів, медіатекстах та використовує її для збагачення свого досвіду.

 

 

 

 

МОВ 3

   Висловлює думки, почуття та ставлення, взаємодіє з іншими письмово та в режимі реального часу, дотримується норм літературної мови.

 

 

 

 

Рекомендації

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Коментарі