1. Розвиток фонематичного слуху
Щока, Батьківщина, дощ, щирий, найщиріший, високий, найвищий, хрущ, ящірка.
- Які звуки чули найчастішу? (Найчастіше чули звуки [шч]).
- Чи можемо їх проспівати? (Ні, не можемо.)
- Вони голосні чи приголосні? (Приголосні.)
- Чи можемо їх протягнути? (Ні.)
- Вони глухі чи дзвінкі. (Глухі.)
- Спробуйте промовити слово дощ без звука [ш], а тоді без звука [ч]. Що ви почули? (Доч, дош)
- Чи правильна така вимова слова? (Ні, не правильна)
- Який висновок можемо зробити? (Ми можемо зробити такий висновок: звукосполучення [шч] промовляємо злито.)
- Звукосполучення [шч] на письмі позначаємо літерою ,,ща". Вона є велика та мала, писана та друкована.
2. Звуко-буквений аналіз слів
Щока, дощ, щирий.
3. Утворення складів
Ща, що, ще, щи, щу, щі
4. Читання складів та слів з Букваря (ст. 32)
5. Опрацювання текстів (ст. 33)
6. Письмо. Робота у тонкому зошиті.
7. Списати текст ,,Батьківщина".
Щока, Батьківщина, дощ, щирий, найщиріший, високий, найвищий, хрущ, ящірка.
- Які звуки чули найчастішу? (Найчастіше чули звуки [шч]).
- Чи можемо їх проспівати? (Ні, не можемо.)
- Вони голосні чи приголосні? (Приголосні.)
- Чи можемо їх протягнути? (Ні.)
- Вони глухі чи дзвінкі. (Глухі.)
- Спробуйте промовити слово дощ без звука [ш], а тоді без звука [ч]. Що ви почули? (Доч, дош)
- Чи правильна така вимова слова? (Ні, не правильна)
- Який висновок можемо зробити? (Ми можемо зробити такий висновок: звукосполучення [шч] промовляємо злито.)
- Звукосполучення [шч] на письмі позначаємо літерою ,,ща". Вона є велика та мала, писана та друкована.
2. Звуко-буквений аналіз слів
Щока, дощ, щирий.
3. Утворення складів
Ща, що, ще, щи, щу, щі
4. Читання складів та слів з Букваря (ст. 32)
5. Опрацювання текстів (ст. 33)
6. Письмо. Робота у тонкому зошиті.
7. Списати текст ,,Батьківщина".
Коментарі
Дописати коментар