Читання та письмо

1. Розвиток фонематичного слуху
   Щока, Батьківщина, дощ, щирий, найщиріший, високий, найвищий, хрущ, ящірка.

- Які звуки чули найчастішу? (Найчастіше чули звуки [шч]).

- Чи можемо їх проспівати? (Ні, не можемо.)

- Вони голосні чи приголосні? (Приголосні.)

- Чи можемо їх протягнути? (Ні.)

- Вони глухі чи дзвінкі. (Глухі.)

- Спробуйте промовити слово дощ без звука [ш], а тоді без звука [ч]. Що ви почули? (Доч, дош)

- Чи правильна така вимова слова? (Ні, не правильна)


- Який висновок можемо зробити? (Ми можемо зробити такий висновок: звукосполучення [шч] промовляємо злито.)

- Звукосполучення [шч] на письмі позначаємо літерою ,,ща". Вона є велика та мала, писана та друкована.


2. Звуко-буквений аналіз слів
Щока, дощ, щирий.

3. Утворення складів
Ща, що, ще, щи, щу, щі

4. Читання складів та слів з Букваря (ст. 32)

5. Опрацювання текстів (ст. 33)

6. Письмо. Робота у тонкому зошиті.

7. Списати текст ,,Батьківщина".










Коментарі