1. Проведемо фенологічні спостереження:
дата,
2. Записуємо у зошиті з математики
дата,
температура повітря,
стан неба,
вітер (сила втру),
опади, явища природи.
2. Записуємо у зошиті з математики
19 березня
Класна робота
2. Каліграфічна хвилинка:
цифра 19
19 19 19
Сьогодні (19 березня) з вирію повертаються лелеки. Їх ще називають бузьками, чорногузами.
Дев'ятнадцять - це один десяток та дев'ять одиниць.
числа другого десятка
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
рахуємо трійками.
3 6 9 12 15 18 21 24 27 30
рахуємо сімками
7 14 21 28 35 42 49 56 63 70
записуємо числа-паліндроми (число-паліндром читається однаково справа наліво, та зліва направо)
33 33 33
313 313 313
797 797 797
запишіть свої числа-паліндроми.
3. Надрукуйте слова-паліндроми
Анна Анна
Пилип Пилип
око око,
зараз зараз
корок корок
4. Речення-паліндроми
Козак з казок.
Сіно ніс.
Сир і рис.
5. Порівнюємо число та вираз
Для того, щоб порівняти число та вираз, потрібно спочатку знайти значення виразу, а потім порівняти результати.
5 ? 2 + 6 3 + 7 ? 10
5 ? 8 10 ? 10
Так само працюємо з виразами. Спочатку знаходимо значення кожного виразу, а потім порівнюємо.
6 - 2 ? 6 + 2 10 - 7 ? 9 - 6
4 ? 8 3 ? 3
6. Задачі на знаходження суми
Для розв'язання простих задач на знаходження суми, використовуємо дію додавання. Вона - об'єднує. Результат завжди більший, ніж доданки.
У Дмитрика було 3 яблука та 5 груш. Скільки фруктів було у Дмитрика?
Задача
3 + 5 = 8 (фр.)
Відповідь. У Дмитрика було 8 фруктів.
До будь-якої простої задачі можна скласти стільки обернених задач, скільки числових даних в умові задачі.
Обернені задачі (на знаходження невідомого доданка):
1 задача
У Дмитрика було 8 фруктів. 3 яблука, а решта - груші. Скільки груш було у Дмитрика?
Груші скорочуємо гр.,
яблука - ябл.
У дужках слова, які починаються приголосним, скорочуємо до першої голосної (машини - м., друзі - др., хлопці - хл.), якщо слово починаються голосною літерою, то скорочуємо до другої голосної (яблука - ябл., огірки - ог., альбоми - альб.)
2 задача
У Дмитрика було 8 фруктів. 5 груш, а решта - яблука. Скільки яблук було у Дмитрика?
7. Навесні Оля посадила 5 слив та 4 груші. Скільки фруктових дерев посадила Оля?
У дужках запишимо (д.).
Найпростіше навчитися записувати повну відповідь до задачі так: замість слова скільки писати число - знайдений результат. Але звертаємо увагу на форму слова, поєднуючи його з числом:
1 + слово в називному відмінку однини, враховуючи рід:
Один зошит, один олівець, один аркуш.
Одна яблуня, одна сукня, одна ручка.
Одне сонечко, одне курча, одне цуценя.
2, 3, 4 + слово в називному відмінку множини:
Два хлопчики, три груші, чотири сонечка.
5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 + слово в родовому відмінку множини:
п'ять тортів,
шість зошитів,
п'ятнадцять дітей,
двадцять пеналів,
дев'ятнадцять відер,
десять днів.
На майбутнє:
двадцять одне відро,
тридцять ручок,
сорок шість кілограмів,
сімдесят дев'ять гривень,
сто днів.
8. Праця людей навесні.
Складіть коротку розповідь про працю людей у саду на городі, в полі.
Можете намалювати малюнок.
Я досліджую світ - ст. 46 - 51.
Додаткові задачі:
У Яни було 3 ручки. Їй подарували ще 6 ручок. Скільки ручок у Яни?
Одного дня Денис розв'язав 3 задачі, а другого дня - 7 задач. Скільки задач розв'язав Денис за два дні?
На сонечку грілося 3 (троє) кошенят. До них прийшло ще 4 (четверо) кошенят. Скільки кошенят гріється на сонечку?
Коментарі
Дописати коментар