Математика, читання, Я досліджую світ (19 березня)

1. Проведемо фенологічні спостереження:
дата,
температура повітря,
стан неба, 
вітер (сила втру),
опади, явища природи.

2. Записуємо у зошиті з математики
19 березня
Класна робота

2. Каліграфічна хвилинка:
цифра 19 
19  19   19
Сьогодні (19 березня) з вирію повертаються лелеки. Їх ще називають бузьками, чорногузами.

Дев'ятнадцять - це один десяток та дев'ять одиниць. 

числа другого десятка
11  12  13  14  15  16  17  18  19  20

рахуємо трійками. 
3  6  9  12   15  18  21  24  27  30

рахуємо сімками
7  14  21  28  35  42  49  56  63  70

записуємо числа-паліндроми (число-паліндром читається однаково справа наліво, та зліва направо)
33   33  33
313    313   313
797    797   797

запишіть свої числа-паліндроми.

3.  Надрукуйте слова-паліндроми
Анна   Анна
Пилип   Пилип
око око,
зараз   зараз
корок   корок

4.  Речення-паліндроми
Козак  з  казок.
Сіно  ніс.
Сир  і   рис.

5. Порівнюємо число та вираз
   Для того, щоб порівняти число та вираз, потрібно спочатку знайти значення виразу, а потім порівняти результати.

5  ?   2 + 6                              3 + 7  ?   10                
5   ?  8                                         10  ?  10                      

   Так само працюємо з виразами. Спочатку знаходимо значення кожного виразу, а потім порівнюємо.

6 - 2   ?   6 + 2                            10 - 7   ?    9 - 6
     4   ?   8                                          3   ?   3

6.  Задачі на знаходження суми
  Для розв'язання простих задач на знаходження суми, використовуємо  дію додавання. Вона - об'єднує. Результат завжди більший, ніж доданки.

   У Дмитрика було 3 яблука та 5 груш. Скільки фруктів було у Дмитрика?

Задача
3 + 5 = 8 (фр.)
Відповідь. У Дмитрика було 8 фруктів.

   До будь-якої простої задачі можна скласти стільки обернених задач, скільки числових даних в умові задачі.

Обернені задачі (на знаходження невідомого доданка):

1 задача
     У Дмитрика було 8 фруктів. 3 яблука, а решта - груші. Скільки груш було у Дмитрика?

Груші скорочуємо гр.,
яблука - ябл.
    У дужках слова, які починаються приголосним, скорочуємо до першої голосної (машини - м., друзі - др., хлопці - хл.), якщо слово починаються голосною літерою, то скорочуємо до другої голосної (яблука - ябл., огірки - ог., альбоми - альб.)

2  задача
     У Дмитрика було 8 фруктів. 5 груш, а решта - яблука. Скільки яблук було у Дмитрика?


7. Навесні Оля посадила 5 слив та 4 груші. Скільки фруктових дерев посадила Оля?
      У дужках запишимо (д.). 

   Найпростіше навчитися записувати повну відповідь до задачі так: замість слова скільки писати число - знайдений результат. Але звертаємо увагу на форму слова, поєднуючи його з числом:

1 + слово в називному відмінку однини, враховуючи рід:
   Один зошит, один олівець, один аркуш.
   Одна яблуня, одна сукня, одна ручка.
   Одне сонечко, одне курча, одне цуценя.

2, 3, 4 + слово в називному відмінку множини:
    Два хлопчики, три груші, чотири сонечка.

5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 + слово в родовому відмінку множини:
     п'ять тортів, 
     шість зошитів,
     п'ятнадцять дітей,
     двадцять пеналів,
     дев'ятнадцять відер,
     десять днів.

На майбутнє:
     двадцять одне відро,
     тридцять ручок,
     сорок шість кілограмів,
     сімдесят дев'ять гривень,
     сто днів. 

    8. Праця людей навесні.
    Складіть коротку розповідь про працю людей у саду на городі, в полі.
    Можете намалювати малюнок.

  Я досліджую світ - ст. 46 - 51.


   Додаткові задачі:

   У Яни було 3 ручки. Їй подарували ще 6 ручок. Скільки ручок у Яни?

  Одного дня Денис розв'язав 3 задачі, а другого дня - 7 задач. Скільки задач розв'язав Денис за два дні?

   На сонечку грілося 3 (троє) кошенят. До них прийшло ще 4 (четверо) кошенят. Скільки кошенят гріється на сонечку?












     

































































Коментарі